• 15-12-2023, 01:00:08
    #1
    Beşiktaş deplasmanda rakibini 2-0 mağlup etti.
    Aynı performansı süper lig de de bekliyoruz tebrikler Beşiktaş.
  • 15-12-2023, 01:02:05
    #2
    Çıktı mı gruptan
  • 15-12-2023, 01:03:52
    #3
    Manonofy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktı mı gruptan
    Averajla üçüncü olabildik anca
  • 15-12-2023, 01:15:55
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Averajla üçüncü olabildik anca
    Lanet olsun içimde ki Beşiktaş sevgisine