• 01-12-2023, 22:00:18
    #28
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam kadro dönüp biz 5-6 tane atınca ben Fenerbahçeliydim ama demek yok haağğ
    tam kadro dönüp 5-6 taneyi Kasımpaşa'ya atınca mutlu mı olacaksın ?

    konu sahibi arkadaşa gelince, zaten fanatikliğin anlamı gereği hiçbir zaman yok olmamalıydı. Hayatının ilk sırasını futbolu ve Fenerbahçe'yi aldığını zaten düşünmüyorum, ama iyiden iyiye kafam rahat olsun diye bıraktım diye düşünüyorsan helal olsun. Bırakmak değil de artık çok fazla ilgilenmemek gerek aslında.
  • 02-12-2023, 15:44:58
    #29
    Uzun yıllar oldu futbol takip etmeyeli. Ruh sağlığına zarar , bir faydası da yok.
  • 02-12-2023, 19:56:54
    #30
    İddaa baronlarının yönettiği futbol var artık hayatımızda. Her ligde geçerli.
  • 03-12-2023, 00:04:13
    #31
    "Bana avrupada başarılı olacak bir takım kuracaklarını söylediler ama sonradan böyle olmadığını gördüm.
    Sanki Galatasaray karşısında kazanmak, bütün hedeflerden daha önemli gibiydi.”

    Alex De Souza
  • 03-12-2023, 15:21:01
    #32
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe ne zaman Galatasaray ile uğraşmayı bırakır kendi işine bakar o zaman başarı gelir. Bir hedef bir vizyon eksikliği olan hiçbir yolda başarı gelmez. Peki Fenerbahçe vizyonsuz mu? hedefsiz mi? Hayır. Ancak hedefi Galatasaray ile yarışmak önüne geçmek. GS den başarılı olmak. Tüm amaç ve gayeleri bunun üzerine kurulmuş kulüp. Galatasaray'ın ise en büyük hedefi vizyonu Türk olmayan takımları yenmek avrupada başarılı olmak. Ancak Fenerbahçe'de eksik olan bu. Yönetici değişir, vizyon değişmez.
    Yani yılların rekabati, derbi heyecanları, liderlik yarışları felan hep hikayeydi ? Yıllardır süren bu süreç Fenerbahçe'nin tek taraflı yapmış olduğu bir Galatasarayı geçme, ondan başarılı olma operasyonuydu öylemi? Peki burada Galatasaray hangi roldeydi. Yıllardır süren rekabet Galatasaray için normal sıradan bir müsabakaydı, çünkü onun hedefi sadece ve sadece "Türk olmayan takımları yenmek avrupada başarılı olmak. " Tamam bu şekilde düşünen Galatasaraylı arkadaşlara vizyonlu hayatlarında başarılar dilerim.

    Gelelim böyle düşünmeyen Galatasaraylı arkadaşlara. Benim en yakın ve samimi arkadaşlarım nasıl oluyor bende bilmiyorum ama hep Galatasaraylı Epey uzun süredir kanser dönemleri geçiren bir Fenerbahçe taraftarı olarak son yıllarda epey bir yıprandık. 34 yaşına geldim ve hayatımın futbol konusunda en güzel günleri Galatasaraylı arkadaşlarla olan rekabet ve derbilerle geçmiştir. Şimdi o ruh pek kalmasada derbi maçına haftalar öncesinden başlardı o rekabet ve sürtüşme. Zaten bir Fenerbahçeli ve bir Galatasaraylı taraftar için ligin en güzel yanı bu aradaki rekabet ve çekişmedir. Ama bu şu anlama gelmez. Sadece bir takımı yenmek için varolmak ve başka hedefi olmamak. Bu mümkün olabilirmi ? Seversin sevmezsin ama koskoca bir Fenerbahçe kulubünü bu şekilde tanımlamak gülünç oluyor. Tam tersi Galatasaray için bu yorumu yapsalardı yine aynısını düşünürdüm. Tüm takımlarımız avrupada başarılı olsun. Bunu kim istemez ki.
  • 07-12-2023, 16:17:39
    #33
    YT_OGUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani yılların rekabati, derbi heyecanları, liderlik yarışları felan hep hikayeydi ? Yıllardır süren bu süreç Fenerbahçe'nin tek taraflı yapmış olduğu bir Galatasarayı geçme, ondan başarılı olma operasyonuydu öylemi? Peki burada Galatasaray hangi roldeydi. Yıllardır süren rekabet Galatasaray için normal sıradan bir müsabakaydı, çünkü onun hedefi sadece ve sadece "Türk olmayan takımları yenmek avrupada başarılı olmak. " Tamam bu şekilde düşünen Galatasaraylı arkadaşlara vizyonlu hayatlarında başarılar dilerim.

    Gelelim böyle düşünmeyen Galatasaraylı arkadaşlara. Benim en yakın ve samimi arkadaşlarım nasıl oluyor bende bilmiyorum ama hep Galatasaraylı Epey uzun süredir kanser dönemleri geçiren bir Fenerbahçe taraftarı olarak son yıllarda epey bir yıprandık. 34 yaşına geldim ve hayatımın futbol konusunda en güzel günleri Galatasaraylı arkadaşlarla olan rekabet ve derbilerle geçmiştir. Şimdi o ruh pek kalmasada derbi maçına haftalar öncesinden başlardı o rekabet ve sürtüşme. Zaten bir Fenerbahçeli ve bir Galatasaraylı taraftar için ligin en güzel yanı bu aradaki rekabet ve çekişmedir. Ama bu şu anlama gelmez. Sadece bir takımı yenmek için varolmak ve başka hedefi olmamak. Bu mümkün olabilirmi ? Seversin sevmezsin ama koskoca bir Fenerbahçe kulubünü bu şekilde tanımlamak gülünç oluyor. Tam tersi Galatasaray için bu yorumu yapsalardı yine aynısını düşünürdüm. Tüm takımlarımız avrupada başarılı olsun. Bunu kim istemez ki.
    Bunu futlbolcunuz bizzat söyledi. Sen bir taraftarsın. Kulübün içini bilemezsin. Bak yukarda yazdım efsaneniz Alex size amacınızı söylemiş. Ha bu arada artık derbilerden zevk alamaman Galatasaray’ın son derbilerde sizi sürklase etmesinden kaynaklı. Şuan Galatasaraylılar derbilerde gayet mutlu.