neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam kadro dönüp biz 5-6 tane atınca ben Fenerbahçeliydim ama demek yok haağğ
tam kadro dönüp 5-6 taneyi Kasımpaşa'ya atınca mutlu mı olacaksın ?

konu sahibi arkadaşa gelince, zaten fanatikliğin anlamı gereği hiçbir zaman yok olmamalıydı. Hayatının ilk sırasını futbolu ve Fenerbahçe'yi aldığını zaten düşünmüyorum, ama iyiden iyiye kafam rahat olsun diye bıraktım diye düşünüyorsan helal olsun. Bırakmak değil de artık çok fazla ilgilenmemek gerek aslında.