Fransa 12-0 Cebelitarık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fransa 12-0 Cebelitarık
10
●
468
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Fransa 12-0 Cebelitarık
1
2
19-11-2023, 00:29:46
#1
neto
Maç henüz bitmedi 87. Dakika ama 15 olur mu acaba basketbol maçına döndü.
19-11-2023, 00:31:14
#2
yalinyalniz
Kaleciye attırmamışlar
19-11-2023, 00:33:47
#3
AEE
Üyeliği durduruldu
13 oldu
19-11-2023, 00:34:17
#4
neto
Rex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13 oldu
Hayır 14
19-11-2023, 00:38:19
#5
Temajet
İnsanda biraz utanma olur vurun abalıya gibi olmuş. İddaa yapacaktım aslında ilk yarı 7-0 bitince ama üşendim
19-11-2023, 00:38:27
#6
Lifent
Bu gece hiçbiri "keşke 2. yarıya çıkmasaydık" diye pişmanlık duyacağı için uyuyamayacak
19-11-2023, 00:40:37
#7
keremyagan
Python Coder
Yine 8 olmamış
19-11-2023, 00:41:51
#8
serhat67
Kaleye şunu koysalardı daha az gol yerlerdi
19-11-2023, 00:42:58
#9
neto
San Marino ya arkadaş çıktı. En farklı galibiyet bu oldu sanırım tam bilmiyorum da
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler