İtalya yarı finale gelene kadar set bile vermemiş takımdı.
Bu yüzden maç inanılmaz çekişmeli ve seyir zevki yüksekti.
Rakip muhtemelen Sırbistan olacak.
Sırplar İtalyanlardan da iyi durumda...
Umarım finali de alırız.
Milletler Ligi'nden sonra Avrupa Şampiyonu da olursak harika olur.