Aboubakar İnsan mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aboubakar İnsan mı?
6
●
210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Aboubakar İnsan mı?
31-08-2023, 23:47:09
#1
UPRSoft
Abi bu nasıl gol ya, inanılmaz bir bitiriciliği var, nazar değmesin
Gol sonrası sevinci de pek manidar
https://twitter.com/trtspor/status/1...145532128?s=20
31-08-2023, 23:47:39
#2
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Bir tık üstü Ronaldo
31-08-2023, 23:48:23
#3
Ysfydn1903
Kara Boğa
31-08-2023, 23:52:48
#4
hibrahim05
İki üç kere ağır sakatlık yaşamasa, net premier lig, seri a topçusu ama burda oynuyor işte şuan. Şikayetçi de değilim doğrusu.
31-08-2023, 23:54:34
#5
UPRSoft
yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir tık üstü Ronaldo
Fenomen olan heralde
Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kara Boğa
hibrahim05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İki üç kere ağır sakatlık yaşamasa, net premier lig, seri a topçusu ama burda oynuyor işte şuan. Şikayetçi de değilim doğrusu.
Sakatlık yaşamasa cidden buraya düşmezdi, kesinlikle katılıyorum
31-08-2023, 23:56:02
#6
Takva
Hakeme dalacak sandım :d
31-08-2023, 23:57:20
#7
UPRSoft
Takva adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hakeme dalacak sandım :d
Var öyle çılgınlıkları
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler