Tarih boyunca ilk kez Avrupaya gittik ve ilklere imza atıyoruz . Ek olarak ülke puanına katkı yapıyor.
Yokluktan bugünlere taraftarıyla !
- Ses kalmadı sess Adana Demirspor hakkında siz neler düşünüyorsunuz.
Helal olsun. Yolları açık olsun. Türk futbolu avrupaya açılmadığı sürece fakir kalacaktır. Hangi takım olursa olsun hepsinin başarısı milletin başarısıdır. Tebrikler.
Tüm takımlarımızı tebrik ediyorum. Elemelere kalmak aslında daha iyi oldu en azından dişimize göre rakiplerle eşleşip ülke puanını arttırıyoruz bunlar gibi 5 elemeye de razıyım