• 11-08-2023, 00:04:32
    #1
    Tarih boyunca ilk kez Avrupa’ya gittik ve ilklere imza atıyoruz . Ek olarak ülke puanına katkı yapıyor.
    Yokluktan bugünlere taraftarıyla !
    - Ses kalmadı sess
    Adana Demirspor hakkında siz neler düşünüyorsunuz.
  • 11-08-2023, 00:07:23
    #2
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    ne denilir bilemedim
  • 11-08-2023, 00:07:38
    #3
    Helal olsun. Yolları açık olsun. Türk futbolu avrupaya açılmadığı sürece fakir kalacaktır. Hangi takım olursa olsun hepsinin başarısı milletin başarısıdır. Tebrikler.
  • 11-08-2023, 00:08:00
    #4
    Bir ajanstan fazlası
    Şimşeğin sebebi GALATASARAY transferleri sakin olun
  • 11-08-2023, 00:11:53
    #5
    Tüm takımlarımızı tebrik ediyorum. Elemelere kalmak aslında daha iyi oldu en azından dişimize göre rakiplerle eşleşip ülke puanını arttırıyoruz bunlar gibi 5 elemeye de razıyım