• 04-07-2023, 23:24:56
    #1
    Arda Güler, toplamda 20 milyon euro bonservis + sonraki satıştan yüzde 20 pay karşılığı Real Madrid'e transfer oldu

    Fanatik Gazetesi'nden Yakup Çınar Yeni Açık Youtube kanalında, "Arda Güler bu sezon Fenerbahçe'de kalmak istemiyor. Hayali ise Real Madrid'de oynamak. Barcelona, Deco aracılığıyla Arda Güler ve ailesiyle görüşmüştü. Barcelona'ya giderse 1 yıl daha Fenerbahçe'ye kiralanma ihtimali vardı. Ancak Arda Güler Real Madrid'i tercih etti. Transferin yakın zamanda açıklanması bekleniyor." ifadeleriyle transferi duyurdu

    Real Madrid, bu transfer için Fenerbahçe'ye 17,5 milyon euro'luk serbest kalma bedelinin yanı sıra Gençlerbirliği'nin payı 2,5 milyon euro ödeyecek.
  • 04-07-2023, 23:26:07
    #2
    doğum 2005 - 565.898.000,00 Türk Lirası
    ekstralar hariç. valla helal olsun.
  • 04-07-2023, 23:26:20
    #3
    valla ne topcular vardı böyle büyük takımlara gidince söndü. arda burda kalmalıydı en azından daha fazla olgunlasarak daha fazla gelişerek... inşallah sönüp gitmez tek dileğimiz o. onun başarısı Türkiye nin başarısıdır. şansı bol olsun.
  • 04-07-2023, 23:26:31
    #4
    Bir sene daha kalsaydı Fenerbahçe için çok iyi olacaktı. Umarım Arda'dan gelecek parayı güzel değerlendirirler
  • 04-07-2023, 23:26:36
    #5
    Helal olsun
  • 04-07-2023, 23:27:08
    #6
    o adamı türkiye'de harcarlardı en iyisini yaptı. Yolu açık olsun.
  • 04-07-2023, 23:27:19
    #7
    Gerçekten çok başarılı, Helal olsun.
  • 04-07-2023, 23:27:30
    #8
    Yazık olacak maalesef
  • 04-07-2023, 23:27:42
    #9
    1 sene daha kalmaliydi ucuza gitti