valla ne topcular vardı böyle büyük takımlara gidince söndü. arda burda kalmalıydı en azından daha fazla olgunlasarak daha fazla gelişerek... inşallah sönüp gitmez tek dileğimiz o. onun başarısı Türkiye nin başarısıdır. şansı bol olsun.