Türkiye - Galler
10
●388
- 20-06-2023, 00:12:13Arda Güler'in sözleşmesine 17,5 milyon euro serbest kalır maddesi koydurmak da çok büyük bir amatörlük. Mesela Dortmund alırsa bu oyuncuyu direkt 130+ milyon euro koyar en az. O fiyata satılmasa bile serbest kalma maddesini az koymak acemiliktir. Ayrıca bir sonraki satıştan da en az % 25-30 pay koymak lazım. Muhtemelen Koreli Kim gibi sonraki satıştan pay da yoktur. Keşke kalsa da izlesek ama bu oyuncuyu bu ligde tutamayız