Van Gaal'e Trabzonspor forması
Hollanda'nın Az Alkmaar takımın teknik direktörü Luis Van Gaal'e, Trabzonspor forması hediye edildi.Hollanda Trabzon ve Trabzonsporlular Derneği yönetim kurulu üyesi Selami Bülbül, Hollandalı teknik adama "İsminizin Trabzonspor ile anılması bile bizleri heyecanlandırdı" diyerek üzerinde futbolcuların imzalarının bulunduğu Trabzonspor formasını hediye etti.
Bülbül, AZ Alkmaar ile bu sezon şampiyonluğu ilan eden başarılı teknik adamı Trabzonspor'un başında görmek istediklerini belirterek, "Tüm Trabzon ve Trabzonspor sevdalıları gibi bizlerde sizi Trabzonspor'un başında görmek istiyoruz. Bu formanın üstünde Trabzonsporlu futbolcuların imzası var. Bu ne anlam taşıyor, bunu sizler daha iyi bilirsiniz" dedi.
Futbolcuların imzasını taşıyan bordo mavili formayı alan Van Gaal ise, "Beni transfer etmek isteyen bir kulübün futbolcularının imzasını taşıyan formanın bana hediye edilmesi, beni bir hayli duygulandırdı. Hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. Demek ki Trabzonsporlu futbolcular da benimle çalışmayı istiyorlar. Ben bu hediyeden bu mesajı çıkardım" ifadelerini kullandı. Hollandalı teknik adam şu anda başka bir kulübe transfer olmasının mümkün olmadığını, fakat sezon bitiminde her an herşeyin olabileceğini söyledi.
Türkiye'den Trabzonspor'un haricinde Fenerbahçe ve Galatasaray'dan defalarca transfer teklifi aldığını da doğrulayan Van Gaal, "Fenerbahçe ve Galatasaray, sadece bu yıl değil, geçtiğimiz yıllarda da bana birkaç sefer transfer teklifi yaptılar. Ama benim AZ Alkmaar'da bir hedefim vardı, o da şampiyonluktu. Bunu başarmadan bir başka yere gitmem doğru olmazdı. Şimdi AZ Alkmaar'a verdiğim sözü yerine getirdim ve şampiyon olduk. 2010 yılına kadar AZ Alkmaar ile mukavelem var. Tabii ki Türkiye'de çalışmayı çok isterim. Ama sezon sonunda etik olarak ilk önce kulübümle oturup konuşacağım, ondan sonra da bir karar vereceğim" şeklinde konuştu.
Kaynak : Sporx
Van Gaal'e Trabzonspor forması!
9
●485
- 05-05-2009, 18:06:53Yarın gelse sezon bitmeden şampiyon olur Trabzonspor, hayranı olduğum ender teknik adamlardan inşallah gelir.
- 05-05-2009, 18:22:55Üyeliği durdurulduGelirse cok güzel olur trabzonspor acisindan .
- 05-05-2009, 20:43:09Üyeliği durdurulduIyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşimmaviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyosun, TS li olarak bu yıl BJK 'nın destekçisiyiz evelallah
- 06-05-2009, 00:40:18Bende pek umutlu degilim ama belli de olmaz.EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2009, 00:45:17Lafı mı olur kardeşim her zaman, Beşiktaş tribünleri her zaman Trabzonspor'un iyiliğini dilemiştir, her rakip sizin kadar delikanlı olsa bu lig tadından yenmez.Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle