• 05-05-2009, 17:51:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Van Gaal'e Trabzonspor forması

    Hollanda'nın Az Alkmaar takımın teknik direktörü Luis Van Gaal'e, Trabzonspor forması hediye edildi.Hollanda Trabzon ve Trabzonsporlular Derneği yönetim kurulu üyesi Selami Bülbül, Hollandalı teknik adama "İsminizin Trabzonspor ile anılması bile bizleri heyecanlandırdı" diyerek üzerinde futbolcuların imzalarının bulunduğu Trabzonspor formasını hediye etti.

    Bülbül, AZ Alkmaar ile bu sezon şampiyonluğu ilan eden başarılı teknik adamı Trabzonspor'un başında görmek istediklerini belirterek, "Tüm Trabzon ve Trabzonspor sevdalıları gibi bizlerde sizi Trabzonspor'un başında görmek istiyoruz. Bu formanın üstünde Trabzonsporlu futbolcuların imzası var. Bu ne anlam taşıyor, bunu sizler daha iyi bilirsiniz" dedi.

    Futbolcuların imzasını taşıyan bordo mavili formayı alan Van Gaal ise, "Beni transfer etmek isteyen bir kulübün futbolcularının imzasını taşıyan formanın bana hediye edilmesi, beni bir hayli duygulandırdı. Hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. Demek ki Trabzonsporlu futbolcular da benimle çalışmayı istiyorlar. Ben bu hediyeden bu mesajı çıkardım" ifadelerini kullandı. Hollandalı teknik adam şu anda başka bir kulübe transfer olmasının mümkün olmadığını, fakat sezon bitiminde her an herşeyin olabileceğini söyledi.

    Türkiye'den Trabzonspor'un haricinde Fenerbahçe ve Galatasaray'dan defalarca transfer teklifi aldığını da doğrulayan Van Gaal, "Fenerbahçe ve Galatasaray, sadece bu yıl değil, geçtiğimiz yıllarda da bana birkaç sefer transfer teklifi yaptılar. Ama benim AZ Alkmaar'da bir hedefim vardı, o da şampiyonluktu. Bunu başarmadan bir başka yere gitmem doğru olmazdı. Şimdi AZ Alkmaar'a verdiğim sözü yerine getirdim ve şampiyon olduk. 2010 yılına kadar AZ Alkmaar ile mukavelem var. Tabii ki Türkiye'de çalışmayı çok isterim. Ama sezon sonunda etik olarak ilk önce kulübümle oturup konuşacağım, ondan sonra da bir karar vereceğim" şeklinde konuştu.

    Kaynak : Sporx
  • 05-05-2009, 18:06:53
    #2
    Yarın gelse sezon bitmeden şampiyon olur Trabzonspor, hayranı olduğum ender teknik adamlardan inşallah gelir.
  • 05-05-2009, 18:12:06
    #3
    Gerçekten başarılı bir teknik direktör. Trabzonspor transfer ederse üzülürüm. Çünkü Galatasaray'da çok görmek istiyorum kendisini
  • 05-05-2009, 18:22:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gelirse cok güzel olur trabzonspor acisindan .
  • 05-05-2009, 20:43:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın gelse sezon bitmeden şampiyon olur Trabzonspor, hayranı olduğum ender teknik adamlardan inşallah gelir.
    Iyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim
    Biliyosun, TS li olarak bu yıl BJK 'nın destekçisiyiz evelallah
  • 05-05-2009, 23:24:42
    #6
    Geleceğini sanmıyorum.
  • 06-05-2009, 00:40:18
    #7
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleceğini sanmıyorum.
    Bende pek umutlu degilim ama belli de olmaz.
  • 06-05-2009, 00:45:17
    #8
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim
    Biliyosun, TS li olarak bu yıl BJK 'nın destekçisiyiz evelallah
    Lafı mı olur kardeşim her zaman, Beşiktaş tribünleri her zaman Trabzonspor'un iyiliğini dilemiştir, her rakip sizin kadar delikanlı olsa bu lig tadından yenmez.
  • 06-05-2009, 02:49:45
    #9
    Gelmesini isterdim, ancak bu koşul ve şartlarda çok zor gözüküyor. Şuan vitrinde olan bir hoca kendisi, sezon sonunda eminim birçok dev kulüp kendisini isteyecektir.