• 02-05-2009, 13:33:25
    #1
    Takımımız Galatasaray’la sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan Hasan Şaş’a Suudi Arabistan’dan futbol hayatını değiştirecek bir transfer teklifi geldi.

    Habertürk Gazetesi'nin haberine göre 32 yaşındaki tecrübeli futbolcuyu gelecek yıl Arabistan’da görmek isteyen Suudiler’in bonservisini eline alacak olan futbolcuya 3 yıllık bir sözleşme teklifinde bulundukları öğrenildi. Yapılan ilk görüşmenin oldukça olumlu geçtiği ortaya çıkarken, yıllık 1.5 milyon euro önerilen yıldız oyuncu, G.saray’la görüşebilmek için süre istedi.

    Kaynak: Webaslan.Com
  • 02-05-2009, 13:50:20
    #2
    Bi oyuncu ne zaman yaslansa Arabistan ister zaten kesin yalan haber.Hakan'i da istiyolardi.
  • 02-05-2009, 14:03:54
    #3
    Akşamki asistinden sonra Araplar gördü yeteneği tabii.
  • 02-05-2009, 14:21:00
    #4
    Bu arada taraftar takima saldirmis mac sonrasi 200 kisilik grup. Hasan'in kafasina biri telefonla vurmus. Cok yazik boyle vefasizlik olurmu adam 15 yildan fazladir galatasaray'da kalbiyle oyniyan oyunculardan biri formsuz diye yapilirmi bu. Butun suc bulent'in hazir olmayan adami salarsan tarla'ya tabi yuh'larlar.
  • 02-05-2009, 14:22:45
    #5
    Ben Bülent gibi hocanın . 15 yıllık adamı yem etti taraftara .
  • 02-05-2009, 14:24:02
    #6
    ßence de gitmez. Sizlerinde dediği gibi bütün suç Bülent Hoca'nın. Bile bile oyuna alıyor Hasan Şaş'ı.
  • 02-05-2009, 14:31:05
    #7
    Hasan Şaş'ı suçlamak her şeyi ona bağlamak yanlış.Aylardır yok adam 90 dakika oynamamış onu kurtarıcı diye oyuna sürende kabahat ayrıca futbolcuya saldıran şerefsizlere bir şey demiyorum.Bu asalaklar şampiyonluklarda,başarılarda ortaya çıkar bir de provakasyon yapmak için ortaya çıkar şuursuz dingiller.
  • 02-05-2009, 14:33:08
    #8
    Mac sonrasinda Hasan soyunma odasinda aglamis. Duydum kalbim parcalandi varya o saldiran adamlarda 1 gr. seref vefa varmiydi acaba.Hele yuhh'luyanlarda.
  • 02-05-2009, 14:41:52
    #9
    Yazık ya adama. Taraftarlar çok büyütüyor bi yenilgiyi. Zaten senin takımının ligte şampiyonluk gibi bir hedefi kalmamış, ne diye saldırıyorsun ki?