• 17-03-2023, 21:59:37
    #1
    Bu hafta kötüydük...

    Tebrikler Konyaspor.

    Bu mağlubiyet sonrası umarım toparlanıp hızlıca asıl oyunumuza geri döneriz.
  • 17-03-2023, 22:00:56
    #2
    Sonsuza kadar kazanamazdık
  • 17-03-2023, 22:01:02
    #3
    Bu mağlubiyetin gelişi geçen haftadan sinyal verdi abi
  • 17-03-2023, 22:01:18
    #4
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Hayırlısı olsun
  • 17-03-2023, 22:03:29
    #5
    Hayırlısı olsun
  • 17-03-2023, 22:05:38
    #6
    çok can yaktı, kuponlarını takip ettiğim herkes GS oynamıştı
  • 17-03-2023, 22:06:31
    #7
    Konya haketmedi ama gs yenilmeyi haketti. Böyle laylaylom oynarsan maçı elinden alırlar. Gsli olarak memnunum iyi oldu. Fazla rehavete kapılmıştı takım.
  • 17-03-2023, 22:07:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konya gol gol gol konya gol gol
  • 17-03-2023, 22:07:38
    #9
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Gonyalılara selamlar