• 02-04-2009, 05:12:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Obaaa nereden çıktı bu şimdi diğenleri duyabiliyorum

    Dün okul çıkışı 1-2 gündür kafamda vardı ama net değildi kararsızdım daha önce Cardiff'e gitmemiştim neyse dersten geldim aradım bilet ofisini var dediler bolca yer, sonra tren bileti satan ofisi aradım gidiş dönüş rezervasyon yaptırdım gittim aldım atladım trene. Cardiff'e daha önce gitmemiştim o yüzden çekiniyorum çünkü maç var iki takımın taraftarı da içiyor, benim ülkemle alakalı maç değil ve bilmediğim bir şehir

    Neyse ki trende orta yaşlarda 2 adamla muhabbet ettim baktım birinde Galler kaşkolu var dedim maçamı evet dedi sen evet adam dire sen Almanmısın diye sordu yok dedim Türkiyeliyim ama bu maçta Galleri destekliycem dedim adam sevindi adamdan rica ettim bana bilet ofisinin yerini tarif etmesi için sağolsun güzelce gösterdi. Alman taraftarla ve atlı polislerle fotoğraf çektirecektim fakat kahvaltı ile duruyordum cok acıkmıştım ucuz yemek aradım bir süre sonunda Subway'de karar kıldım 3 pound'la yırrtık

    Adamlar her ne kadar Britanya'da olsalar futbol takımlarımları kötü, ama stadyumları süper birde doldursalar Almanya geldi %40'ı boştu bu yüzden Millennium Stadyumun yakınına yeni bir tane daha yapmışlar %60 küçüğü Cardiff City için buranın takımı orası doluyormuş...


    Stadyuma giripte fotoğraf çektirmemek olmaz


    Girdikten 10 dk sonra pişman oldum keşke Almanların arasında otursaydım dedim, en azında ruh var bi hareket vardı


    Hakem çok net bir penaltıyı vermeyin hareketlendiler...


    Neden saygı duruşu yapıldı anlamadım, anonsta söylediler ama arkamdaki kızların sesinden anlamadım


    vee Ballackkkkkk süper bir gol attı, ben o kaleci yerinde olsaydım gider elini öperdim son zamanlarda izlediğim en iyi gollerden di bulunduğum yerden gördüm kadarıyla 25-27 mt'den vurdu topa, ilk yarı böyle bitti


    Almanya bastırmadı bastırsa 3-5 tane atardı, Gallerin de forvetler bugün kazmalık için yarıştılar...


    Galler bi tane gol attı ama kendi kalesine maç 2-0 biter


    Maç biter çilekel taraftar yola düşer Tren geç geldi 10-12 dk kadar bu yüzden Swansea'de ki son benim oraya giden son otobüsü kaçırdım, 5-6 mil tabanvay kullandık



  • 02-04-2009, 09:15:22
    #2
    Stadyumları çok güzelmiş.
  • 02-04-2009, 20:35:20
    #3
    Birde doldursalar süper olacak, dün özellikle erken girdim stadyuma hazırlıkları felan görmek için neler yapıyorlar bizden farklı. Çok şeyler yapıyorlar bizden değişik