• 09-12-2022, 20:48:02
    #1
    Dünya kupasının bu sene net en favori takımı Brezilya'yı penaltılar ile geçtiler. İnanamıyorum Hırvatistan'a gerçekten. Son iki dünya kupasında müthişler. Keşke Türkiye'ye de nasip olsa. Tebrikler gerçekten.
  • 09-12-2022, 20:49:45
    #2
    türkiye bu kafayla bi 100 sene daha hiç bi turnuvada başarı elde edemez
  • 09-12-2022, 20:49:57
    #3
    Tam Brezil yaa, Tebrik ederim.
  • 09-12-2022, 20:51:05
    #4
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiye bu kafayla bi 100 sene daha hiç bi turnuvada başarı elde edemez
    Keşke yürekli oynasa bizimkiler. Şu Hırvatistan futbol takımının milletine yaşattığı mutluluğu bir kez de bize yaşatabilseler. Ama hakkını yiyorum yüreklerini vererek oynadıkları bir yer var o da "REKLAMLAR" Türkiye hangi branşta azıcık başarılır olursa sonra birden Burger King, BTC Türk, Mavi... her yerde boy gösteriyor bizim sucuklar.
  • 09-12-2022, 20:51:27
    #5
    Orfi.NET.TR
    dakika 60-70 de yürümeye başlayarak bu düşüncelerimizi anca hayalde bırakır bizim milli takım. Dakika olmuş 100 hala geriye koşu yapıyor hırvatların en az 6 oyuncusu.
  • 09-12-2022, 20:51:33
    #6
  • 09-12-2022, 20:52:12
    #7
    Nedendir bilmiyorum ama daha gruplar belli olduğunda bile bu sene de Brezilya alamaz dedim durdum, içimden hiç Brezilya'nın kazanacağı geçemedi gitti. Maçlar başladığında ise sanki Fransa alacak yine dedim ama ne yalan söyleyeyim 1998 de kendimi bildiğim oturup ekran başında izlediğim ilk Dünya Kupasında Brezilya - Fransa finali olmuş ve kupayı Fransa almıştı. Tıpkısının aynısını bekliyordum ama şimdi Arjantin - Fransa finali izleyeceğiz gibi görünüyor.
  • 09-12-2022, 20:52:34
    #8
    gerçekten büyük başarı adamlar için.
  • 09-12-2022, 20:53:08
    #9
    Fas’tan da ümitliyim ☺