Nedendir bilmiyorum ama daha gruplar belli olduğunda bile bu sene de Brezilya alamaz dedim durdum, içimden hiç Brezilya'nın kazanacağı geçemedi gitti. Maçlar başladığında ise sanki Fransa alacak yine dedim ama ne yalan söyleyeyim 1998 de kendimi bildiğim oturup ekran başında izlediğim ilk Dünya Kupasında Brezilya - Fransa finali olmuş ve kupayı Fransa almıştı. Tıpkısının aynısını bekliyordum ama şimdi Arjantin - Fransa finali izleyeceğiz gibi görünüyor.