• 12-11-2022, 22:02:30
    #28
    Kurumsal PLUS
    Skoru şuanda gördüm, şok geçirdim. Helal olsun Galatasaray'a...

  • 12-11-2022, 22:06:43
    #29
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo renktaş, engelimi kaldırmışsın.
    Renktaş 200'e yakın kişi engelliydi hepsinin engelini kaldırdım
  • 12-11-2022, 22:07:09
    #30
    Fantastik bir skor, tebrikler.
    Bir Beşiktaşlı olarak şunu diyebilirim ki bizim ligimiz istikrarsızlıklar ligidir.
    Bu maça bakarak şampiyonluk şarkıları söyleyen nice taraftar sonrasında küfürlü namelerle yönetim istifa şarkısı söylemeye başlamıştır.

    Türkiye'de takımların en tepeden en dibe vurması bir maaş geç yatmasıyla ya da yöneticinin takıma bir yasağı ile bir anda gerçekleşir.
    Takım için kamplaşmalar bir anda oluşur.

    Galatasaray bugüne kadar geldi ama unutmayalım ki 3 hafta önce okan hoca ile olmaz diyenleri de biliyoruz
    Umarım lig bu güzellikte devam eder.
    Anadolu takımı dediğimiz kulüpler bile ingiltereden, ispanyadan, almanyadan adı sanı bilinen kaliteli oyuncuları kadrosuna katıyor.
    Bugün adanaya kim kesin 3 puan diye gidebilir? Ha keza konya, alanya, ts.

    Ha, lafım yok bir takım başakşehire 7 gol atıyorsa çatır çatır sevincini yaşar arkadaş!
    Kolay iş değil. Şansta var tabi ama izlediğim hep rakibin şansı tutuyordu GS ye karşı.
    10 isabetli şutta her zaman 7 gol olmaz.
  • 12-11-2022, 22:08:56
    #31
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fantastik bir skor, tebrikler.
    Bir Beşiktaşlı olarak şunu diyebilirim ki bizim ligimiz istikrarsızlıklar ligidir.
    Bu maça bakarak şampiyonluk şarkıları söyleyen nice taraftar sonrasında küfürlü namelerle yönetim istifa şarkısı söylemeye başlamıştır.

    Türkiye'de takımların en tepeden en dibe vurması bir maaş geç yatmasıyla ya da yöneticinin takıma bir yasağı ile bir anda gerçekleşir.
    Takım için kamplaşmalar bir anda oluşur.

    Galatasaray bugüne kadar geldi ama unutmayalım ki 3 hafta önce okan hoca ile olmaz diyenleri de biliyoruz
    Umarım lig bu güzellikte devam eder.
    Anadolu takımı dediğimiz kulüpler bile ingiltereden, ispanyadan, almanyadan adı sanı bilinen kaliteli oyuncuları kadrosuna katıyor.
    Bugün adanaya kim kesin 3 puan diye gidebilir? Ha keza konya, alanya, ts.

    Ha, lafım yok bir takım başakşehire 7 gol atıyorsa çatır çatır sevincini yaşar arkadaş!
    Kolay iş değil. Şansta var tabi ama izlediğim hep rakibin şansı tutuyordu GS ye karşı.
    10 isabetli şutta her zaman 7 gol olmaz.
    Sadece tek bir şeye değinmek istiyorum. Okan Hoca’dan zaten memnun değilim. Hoca değil, oyuncu kalitesi ile kazanılmış bir maç olduğuna inanıyorum. Keza Başakşehir 1-2 golden sonra zaten dağıldı.
  • 12-11-2022, 22:13:20
    #32
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TFF'ye gitmek işe yarıyor
    Ne alakası olduğunu açıklayabilir misin? Son 3 golü tff başkanı attı da biz mi göremedik?
  • 12-11-2022, 22:15:10
    #33
    Şimdi şöyle bir çıkarım yapmak şart oldu.
    -Fikstür olarak zordu, çoğunluk deplasmanda oynadık
    -Liderin öyle yada böyle 13 maçta 7 penaltı avantajına rağmen aradaki fark 2 puan
    Kupa dönüşü güzel bir çekişme bizleri bekliyor
    Edit gs nin 13 direğini eklemeyi unutmuşum onuda aklınızda bulundurun
  • 12-11-2022, 22:15:24
    #34
    anladık maçı sattın da 2 tane gol ye bitir maçı 7 tane yemek ne.
  • 12-11-2022, 22:16:51
    #35
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fantastik bir skor, tebrikler.
    Bir Beşiktaşlı olarak şunu diyebilirim ki bizim ligimiz istikrarsızlıklar ligidir.
    Bu maça bakarak şampiyonluk şarkıları söyleyen nice taraftar sonrasında küfürlü namelerle yönetim istifa şarkısı söylemeye başlamıştır.

    Türkiye'de takımların en tepeden en dibe vurması bir maaş geç yatmasıyla ya da yöneticinin takıma bir yasağı ile bir anda gerçekleşir.
    Takım için kamplaşmalar bir anda oluşur.

    Galatasaray bugüne kadar geldi ama unutmayalım ki 3 hafta önce okan hoca ile olmaz diyenleri de biliyoruz
    Umarım lig bu güzellikte devam eder.
    Anadolu takımı dediğimiz kulüpler bile ingiltereden, ispanyadan, almanyadan adı sanı bilinen kaliteli oyuncuları kadrosuna katıyor.
    Bugün adanaya kim kesin 3 puan diye gidebilir? Ha keza konya, alanya, ts.

    Ha, lafım yok bir takım başakşehire 7 gol atıyorsa çatır çatır sevincini yaşar arkadaş!
    Kolay iş değil. Şansta var tabi ama izlediğim hep rakibin şansı tutuyordu GS ye karşı.
    10 isabetli şutta her zaman 7 gol olmaz.
    10 İsabetli şut 7 gol 2 direk, kaçan 4-5 gol pozisyonu, her geldiğimiz gol pozisyonuna dönüştü.
    Bunun sebebi de, ön tarafta olan isimlerin çok kaliteli akıllı oyun oynaması ve işi bitirmesi.
    13 Topumuz bu ligde direkten dönmüş, oynadığımız 13 hafta boyunca, bir kaç maç dışında her maç rakibinden üstün olan sayısız gol pozisyonuna giren bir galatasaray vardı. Sadece skora yansımıyordu.
    Bugün skora da yansıdı ve başakşehire patladık.

    Fenerbahçe ve Beşiktaş maçlarında başakşehir, bu kadar çok gol pozisyonu vermedi rakiplerine.
  • 12-11-2022, 22:26:10
    #36
    Bu Büyüklük Başka Bi Büyüklük 😄