serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fantastik bir skor, tebrikler.
Bir Beşiktaşlı olarak şunu diyebilirim ki bizim ligimiz istikrarsızlıklar ligidir.
Bu maça bakarak şampiyonluk şarkıları söyleyen nice taraftar sonrasında küfürlü namelerle yönetim istifa şarkısı söylemeye başlamıştır.

Türkiye'de takımların en tepeden en dibe vurması bir maaş geç yatmasıyla ya da yöneticinin takıma bir yasağı ile bir anda gerçekleşir.
Takım için kamplaşmalar bir anda oluşur.

Galatasaray bugüne kadar geldi ama unutmayalım ki 3 hafta önce okan hoca ile olmaz diyenleri de biliyoruz
Umarım lig bu güzellikte devam eder.
Anadolu takımı dediğimiz kulüpler bile ingiltereden, ispanyadan, almanyadan adı sanı bilinen kaliteli oyuncuları kadrosuna katıyor.
Bugün adanaya kim kesin 3 puan diye gidebilir? Ha keza konya, alanya, ts.

Ha, lafım yok bir takım başakşehire 7 gol atıyorsa çatır çatır sevincini yaşar arkadaş!
Kolay iş değil. Şansta var tabi ama izlediğim hep rakibin şansı tutuyordu GS ye karşı.
10 isabetli şutta her zaman 7 gol olmaz.
Sadece tek bir şeye değinmek istiyorum. Okan Hoca’dan zaten memnun değilim. Hoca değil, oyuncu kalitesi ile kazanılmış bir maç olduğuna inanıyorum. Keza Başakşehir 1-2 golden sonra zaten dağıldı.