Şimdi de Dünya Şampiyonasında da iyi bir derece almak istiyorum. Çalıştık güçlendik derken yarışmaya ramak kaldı cumartesi sabahı Antalya da olacağım 18 Ekim de Sol kol ,19 Ekim'de de sağ kol olmak üzere yarışmalarımı tamalıyacağım.Bu süreçte R10 da olamıyacağım sağlıçakla kalın.
https://www.r10.net/spor/3141012-ara...rcu-cikti.html