Merhaba arkadaşlar bu yıl Mart ayında 7 ay önce Türkiye de 1.lik elde ettiğim Bilek Güreşin de şimdi sıra Dünya Şampiyonasına geldi. Çok güzel olumlu tepkiler aldım r10 üzerinden

Şimdi de Dünya Şampiyonasında da iyi bir derece almak istiyorum. Çalıştık güçlendik derken yarışmaya ramak kaldı cumartesi sabahı Antalya da olacağım 18 Ekim de Sol kol ,19 Ekim'de de sağ kol olmak üzere yarışmalarımı tamalıyacağım.
Bu süreçte R10 da olamıyacağım sağlıçakla kalın.
https://www.r10.net/spor/3141012-ara...rcu-cikti.html