• 05-03-2009, 14:04:15
    #1
    Yapımına yaklaşık 1,5 sene önce başlanan Aslantepe Türk Telekom Arena Stadyumu çalışanları paralarını alamadıkları gerekçesiyle 4. kez iş bıraktı.

    3 aydır maaş alamadıklarını öne süren yaklaşık 500 işçi iş bırakma eylemi başlattı. İşçiler taşeron şirket ve üstlenici firma Eren Talu-Alke yetkililerinden en kısa sürede paralarının ödenmesini istedi. İşçiler paralarını alamadıklarından yiyecek bir ekmek bile bulamadıklarını söyledi.
    İşçilerden Ayhan Akça, "Paramızı vereceklerini söylediler ama hala bir kuruş alabilmiş değiliz. 2 aydır evime para gönderemiyorum" dedi.
    Mustafa Akkuş ise, "Ödeyeceğiz diyerek bizi kandırıyorlar paralarımızı alamıyoruz, Bir sigara için arkadaşımın elini öpücek duruma geldik" diye konuştu.


    CENGİZ ÇOBAN - İSTANBUL / DHA 5 Mart 2009
  • 06-03-2009, 03:23:05
    #2
    stad biterse çok güzel olucak
  • 06-03-2009, 03:25:54
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    toki yapmıyor muydu bu stadı
  • 06-03-2009, 13:49:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TOKİ yapıyorda, TALU grubu mütahit firması sorun onlarda ödemeyen onlar.