Gs-Bordo 4-3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gs-Bordo 4-3
3
●
817
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Gs-Bordo 4-3
26-02-2009, 22:37:26
#1
JaCkOoN
Mühteşem maç idi fanatik bir fb li olarak gs ımıza helal olsun diyorum ayrıca sabriye ayrı bi helal olsun
tebrikler
26-02-2009, 22:39:08
#2
CND
Sağolda zaten konumuz var
26-02-2009, 22:40:48
#3
JaCkOoN
Valla maçın heyecanı ile direk atladım
27-02-2009, 00:52:17
#4
Fatih_WHM
Üyeliği durduruldu
https://www.r10.net/futbol/326100-gal...-bordeaux.html
açılmış konu ama
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler