• 30-04-2022, 22:53:42
    #10
    Maç sonu taraftarın sahaya inmesi ve verdikleri görüntüler tepki çekti
  • 30-04-2022, 22:54:03
    #11
    Bir Zonguldaklı olarak Karadeniz ekibi Trabzonspor'u tebrik ederim. Hayde Hayde Trabzonnnnn
  • 30-04-2022, 22:55:46
    #12
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç sonu taraftarın sahaya inmesi ve verdikleri görüntüler tepki çekti
    Anadolu takımın taraftarları daha maç bitmeden sahaya indiler malum 39 yıl sonra şampiyon oldular 😊
  • 30-04-2022, 23:00:34
    #13
    Trabzon'da kurşunlanan otobüsümüze, tüfek ucunda kanarya ile gönderme yapan trabzonu tebrik falan etmem. Allah beter etsin inşallah. Zamanında albayrak'ın bu takıma ne paralar verdiğini de biliyoruz.
  • 30-04-2022, 23:03:59
    #14
    tebrikler ts nin şampiyonluğu.hep söylüyorum bu ligin kalitesinin artması için ts nin mutlak şampiyon olması lazım. 2-3 senede bir.en azından hep yarışın içinde olmalı her sene.
  • 30-04-2022, 23:09:15
    #15
  • 30-04-2022, 23:10:43
    #16
  • 30-04-2022, 23:10:49
    #17
    tebrikler trabzona..
  • 30-04-2022, 23:16:57
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dozer Cemil, Eren Bülbül ve daha niceleri şu an çok mutlulular.Tebrikler Trabzonspor.