Trabzon'da kurşunlanan otobüsümüze, tüfek ucunda kanarya ile gönderme yapan trabzonu tebrik falan etmem. Allah beter etsin inşallah. Zamanında albayrak'ın bu takıma ne paralar verdiğini de biliyoruz.