• 10-04-2022, 22:44:44
    #1


    https://twitter.com/nocontextfooty/s...1m7sfCMvA&s=19


    Müdahale göremiyorum yanlış mı görüyorum bilemedim.
  • 10-04-2022, 22:45:26
    #2
    Bu mertoşu Allah'tan biz almadık tam fb karakterinde bir topçu
  • 10-04-2022, 22:45:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hahahhahahahahhaha bu pozisyona kahkaha attım
  • 10-04-2022, 22:46:02
    #4
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mertoşu Allah'tan biz almadık tam fb karakterinde bir topçu
    Maç sonucu 2-0
  • 10-04-2022, 22:49:17
    #5
    Oyunculuğun her anlamda kitabını yazmış karaktersiz herif
  • 10-04-2022, 22:50:18
    #6
    Tam bir karaktersiz. Hiç sevmedim sevmemde kendisini
    • oguzh4nk
    • askurnaz
    oguzh4nk ve askurnaz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2022, 22:50:51
    #7
    Cast ajanslarına böyle oyuncular lazım olabiliyor.
  • 10-04-2022, 22:52:21
    #8
    Krego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahhahahahahhaha bu pozisyona kahkaha attım
    Rakip takımdan biri yapsa eminim kahkaha atarsın hocam , çoğu taraftarınız maalesef böyle olduğu için bu tarz pozisyonları faul vs sanıyor savunuyor sonra gerçek faullerle karşılaşınca bir şey olmadığını düşünüyorsunuz maalesef böyle burnunuzun dikine giderseniz seneye de Konyaspor'un şampiyonluğunu görürsünüz
  • 10-04-2022, 22:52:23
    #9
    Krego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç sonucu 2-0
    Bizim Avrupa kupamız var hey gidi hey 😅