Krego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahahhahahahahhaha bu pozisyona kahkaha attım
Rakip takımdan biri yapsa eminim kahkaha atarsın hocam , çoğu taraftarınız maalesef böyle olduğu için bu tarz pozisyonları faul vs sanıyor savunuyor sonra gerçek faullerle karşılaşınca bir şey olmadığını düşünüyorsunuz maalesef böyle burnunuzun dikine giderseniz seneye de Konyaspor'un şampiyonluğunu görürsünüz