• 03-02-2009, 16:56:55
    #1
    1-1 biten maç penaltılarla 4-2 bitti
    Galatasaray elendi
    Sivas yarı finalde
  • 03-02-2009, 16:59:00
    #2
    Fortis Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında, 1-1'in rövanşında Galatasaray'ı konuk eden Sivasspor, normal süresi ve uzatmaları 1-1 sona eren karşılaşmada penaltılar sonucunda rakibine 4-2 üstünlük sağlayarak yarı final biletini aldı....
  • 03-02-2009, 17:37:48
    #3
    İşte budur Hey babam
  • 03-02-2009, 18:42:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    futbol sadece oyundan ibaret degildir
    örnek;


  • 03-02-2009, 18:54:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sivas'ı tebrik etmek lazım. Her geçen gün başarılarına yenilerini ekliyor. Umarız ligimiz bir büyük daha kazanıcaktır.
  • 03-02-2009, 23:35:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun sivasspora...
  • 04-02-2009, 19:38:15
    #7
    adamların taş gibi savunması var .helal olsun vallahi