Yiğido yarı finalde - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yiğido yarı finalde
6
●
356
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Yiğido yarı finalde
03-02-2009, 16:56:55
#1
shafack
1-1 biten maç penaltılarla 4-2 bitti
Galatasaray elendi
Sivas yarı finalde
03-02-2009, 16:59:00
#2
fobilemiz
Fortis Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında, 1-1'in rövanşında Galatasaray'ı konuk eden Sivasspor, normal süresi ve uzatmaları 1-1 sona eren karşılaşmada penaltılar sonucunda rakibine
4-2
üstünlük sağlayarak yarı final biletini aldı....
03-02-2009, 17:37:48
#3
Sklas
İşte budur
Hey babam
03-02-2009, 18:42:13
#4
NoBir
Üyeliği durduruldu
futbol sadece oyundan ibaret degildir
örnek;
03-02-2009, 18:54:41
#5
RHCP
Üyeliği durduruldu
Sivas'ı tebrik etmek lazım. Her geçen gün başarılarına yenilerini ekliyor. Umarız ligimiz bir büyük daha kazanıcaktır.
03-02-2009, 23:35:15
#6
piton41
Üyeliği durduruldu
Helal olsun sivasspora...
04-02-2009, 19:38:15
#7
mehmetali
adamların taş gibi savunması var .helal olsun vallahi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler