• 10-01-2022, 14:45:41
    #1
    Galatasaray yönetimi tarafından Fatih Terim ile yollar ayrıldı. Darısı yönetimin başına.

    Artık Galatasaray'ın başında hakem vb. bahanelerin arkasına sığınacak isimler görmemek ümidiyle.
  • 10-01-2022, 14:46:37
    #2
    Nihayet kurtulduk.
  • 10-01-2022, 14:46:49
    #3
    Okan Buruk gelsin. Yakışır
  • 10-01-2022, 14:48:25
    #4
    Büyük hata uefa
  • 10-01-2022, 14:48:42
    #5
    Selam, ben "bu adam tam bitti" derken yine milli takımın başına geçerse şaşırmayacak olanlar butonuyum.
  • 10-01-2022, 14:50:47
    #6
    okadar yatırım yapıldı , sezon sonuna kadar beklenmeliydi uefa için beklenmeliydi en azından sezon sonuna kadar
  • 10-01-2022, 14:51:35
    #7
    Hale net birşey olmadığını düşünüyorum. Haberler net yazıyor ama muhabirler 100% ayrıldığını söyliyemiyor.

    Güya Fatih Terim in arkasından yardımcı antrenör aramış yönetim bunuda Fatih Terim beyenmeyip istifa etmiş. Ben böyle anlıyorum.

    Bakalım şapkadan ne çıkacak.

    Sonumuz hayırlı olsun.
  • 10-01-2022, 14:51:59
    #8
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadar yatırım yapıldı , sezon sonuna kadar beklenmeliydi uefa için beklenmeliydi en azından sezon sonuna kadar
    Hocam galatasaray puan olarakta çok riskli bir konumda küme ile arasında 9 puan fark var şuan. Sezon sonuna kadar devam edip küme düşme riski de var takımın. Gerçi hala var o sıkıntı
  • 10-01-2022, 14:53:28
    #9
    zaten 11. sıradasın şampiyon olamıcaksın elinde bir tane uefa kalmış 4 ay beklemeleri lazımdı. Yıl sonu giderdi aceleye getirdiler.