• 03-11-2021, 23:49:49
    #10
    Sergen hocam sayesinde içimizden geçiyorlar...
  • 03-11-2021, 23:50:46
    #11
    Valla hocam yürüyorlar. Çokta bir şey beklememek lazım.
    • chnyrdkl
    chnyrdkl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2021, 23:55:08
    #12
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar Rıdvanın bug’unu buldu gelip atıp gidiyorlar
    Takım falan tutmuyorum hatta tam üzülüyordum yeniliyoruz diye ama şu yorumu görünce kahkaha attım ASJHKDKJLHSDAHJKLDSSDKJL
    • ilyasutkum
    ilyasutkum bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2021, 23:56:06
    #13
    Maçı izliyorum da sadece Lizbon oynadı ilk yarı, BJK sadece yürüdü.
  • 03-11-2021, 23:59:17
    #14
    Süper ligde KRAL SERGEN fakat CL de Şenol Güneş i arar olduk..
  • 04-11-2021, 00:01:02
    #15
    Maçta Neler Oluyor Bjk Süper Oynuyor diyorlar maçı izliyorum ben pek göremedim iyi oynadığını
  • 04-11-2021, 00:15:41
    #16
    4 oldu ŞL jimnastik kulübüne 10 beden büyük geldi.

    Zamanında Arsene Wenger bjk gibi küçük takımlar Şampiyonlar ligine alınmasın demişti çok doğru söylemiş.
  • 04-11-2021, 00:53:37
    #17
    Sürekli yorum yazan Beşiktaş'tan bi kuyruk acısı olan, jimnastik kulübü aşağı jimnastik kulübü yukarı diyen bi budala var. Kendi takımı şampiyonlar ligi ön elenmesinde hangi takımdan 5 yemiş, ligde daha geçen hafta hangi takıma ezilmiş dönüp bi baksın. Tabi bunu anlayabilecek bi kapasiteye sahipse!
  • 04-11-2021, 00:55:57
    #18
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 oldu ŞL jimnastik kulübüne 10 beden büyük geldi.

    Zamanında Arsene Wenger bjk gibi küçük takımlar Şampiyonlar ligine alınmasın demişti çok doğru söylemiş.
    Keşke avatarınızı değiştirseniz, takımdaş olduğumuz için üzülüyorum.