• 08-05-2021, 22:55:55
    #64
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş 1 galibiyet 1 beraberliğe şampiyon farkındasın değil mi
    Futbol bu girmedi mi girmez o top kaleye.
    Henüz hiç bir şey bitmedi.

    Alt not ; Galatasaray hiç bir takımı alkışlamaz.
  • 08-05-2021, 22:57:21
    #65
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol bu girmedi mi girmez o top kaleye.
    Henüz hiç bir şey bitmedi.

    Alt not ; Galatasaray hiç bir takımı alkışlamaz.
    Biz hertürlü sokarız o topu kaleye sen rahat ol
  • 08-05-2021, 22:58:02
    #66
    Galatasaraylı olarak tebrik ederim.
  • 08-05-2021, 23:01:48
    #67
    lig kızıştı
  • 08-05-2021, 23:08:17
    #68
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol bu girmedi mi girmez o top kaleye.
    Henüz hiç bir şey bitmedi.

    Alt not ; Galatasaray hiç bir takımı alkışlamaz.
    Ben fanatik bir Galatasaraylıyım. Öyle fanatiğim ki, covide kadar her sene kombinem vardı ve İzmir’den neredeyse 2 haftada bir maçlara giderdim.
    Fakaaaat, kazananı tebrik etmemek fanatiktik değil, holiganlıktır. Futbol dostluk, kardeşliktir. Çirkef yöneticilerin sözlerinden etkilenmeden takımımızı destekleyelim. Ben bu sezon şampiyonun Beşiktaş olacağına inanıyorum. Gönül isterdi biz şampiyon olalım ama nafile.
    Son olarak; şampiyon takımı alkışlayamıyorsanız lütfen konumdan çıkın, çünkü bu konu bana ait ve alkışlıyorum.
  • 08-05-2021, 23:11:06
    #69
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben fanatik bir Galatasaraylıyım. Öyle fanatiğim ki, covide kadar her sene kombinem vardı ve İzmir’den neredeyse 2 haftada bir maçlara giderdim.
    Fakaaaat, kazananı tebrik etmemek fanatiktik değil, holiganlıktır. Futbol dostluk, kardeşliktir. Çirkef yöneticilerin sözlerinden etkilenmeden takımımızı destekleyelim. Ben bu sezon şampiyonun Beşiktaş olacağına inanıyorum. Gönül isterdi biz şampiyon olalım ama nafile.
    Son olarak; şampiyon takımı alkışlayamıyorsanız lütfen konumdan çıkın, çünkü bu konu bana ait ve alkışlıyorum.
    Ne yapıyorsan yap
  • 08-05-2021, 23:16:38
    #70
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt not ; Galatasaray hiç bir takımı alkışlamaz.
    Sizden bi cacık olmaz be kardeş. Gurur duyuyor bir de ahah.
  • 11-05-2021, 22:47:38
    #71
    kvp
    helpful
    Şu konuyu bir canlandırayım dedim, @AvrupaGelinlik; valla şaşkınlar içerisinde izliyorum hocam. İnşallah GALATASARAYIMIZ şampiyonluğunu ilan edecek.
  • 11-05-2021, 23:17:40
    #72
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuyu bir canlandırayım dedim, @AvrupaGelinlik; valla şaşkınlar içerisinde izliyorum hocam. İnşallah GALATASARAYIMIZ şampiyonluğunu ilan edecek.
    Umarım biz şampiyon olursak bizi de alkışlarlar. Karnımda kelebekler uçuşuyor şuan 😀