AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fanatik bir Galatasaraylıyım. Öyle fanatiğim ki, covide kadar her sene kombinem vardı ve İzmir’den neredeyse 2 haftada bir maçlara giderdim.
Fakaaaat, kazananı tebrik etmemek fanatiktik değil, holiganlıktır. Futbol dostluk, kardeşliktir. Çirkef yöneticilerin sözlerinden etkilenmeden takımımızı destekleyelim. Ben bu sezon şampiyonun Beşiktaş olacağına inanıyorum. Gönül isterdi biz şampiyon olalım ama nafile.
Son olarak; şampiyon takımı alkışlayamıyorsanız lütfen konumdan çıkın, çünkü bu konu bana ait ve alkışlıyorum.
Ne yapıyorsan yap