• 08-03-2021, 19:40:11
    #1
    BİR FENERLİ OLARAK KATILIYORUM


    https://twitter.com/vyuksel4/status/1368963874314190849
  • 08-03-2021, 19:49:58
    #2
    Mesutsuz mesut olunur mu hocam
  • 08-03-2021, 19:55:18
    #3
    suni bir gaz bu fb nin ki. gs nin erzurum ve sivasta puan kaybedeceğini ön görmüştüm.bir beşiktaşlı olarak bizde başakşehir ve fb maçlarında puan kaybederiz diye düşünüyorum.

    aykut kocaman fb li. fb için bizim maça asılacaktır. ardına fb maçımız var zaten. o maçın hasarı yorgunluğu kart cezalısı fb maçınıda etkiler. biz ligin en iyi takımıyız en iyi oynayan takımıyız ama alternatifsiz kadromuz var.yedek gücümüz yok. o yüzden sıkıntılı sürece fikstüre girdik.
  • 08-03-2021, 20:00:20
    #4
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesutsuz mesut olunur mu hocam


    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suni bir gaz bu fb nin ki. gs nin erzurum ve sivasta puan kaybedeceğini ön görmüştüm.bir beşiktaşlı olarak bizde başakşehir ve fb maçlarında puan kaybederiz diye düşünüyorum.

    aykut kocaman fb li. fb için bizim maça asılacaktır. ardına fb maçımız var zaten. o maçın hasarı yorgunluğu kart cezalısı fb maçınıda etkiler. biz ligin en iyi takımıyız en iyi oynayan takımıyız ama alternatifsiz kadromuz var.yedek gücümüz yok. o yüzden sıkıntılı sürece fikstüre girdik.
    onu monu bilmem bu sene lig alev alev
  • 08-03-2021, 20:03:55
    #5
  • 08-03-2021, 21:34:38
    #6
    Bu sezon gördüğüm nadir güzel oyunlardandı.

    Tebrikler Fenerbahçem
  • 08-03-2021, 21:51:14
    #7
    Mesut takımın kimyasını bozdu.