• 03-03-2021, 21:09:08
    #10
    Yine bir cenabet bir şeyler denemiş
  • 03-03-2021, 21:12:28
    #11
    PREMIUM SEO
    Yarın da Fenerbahçe yener puanlar eşitlenir. Artık futbol yok rating var,iddaa var. Tiyatro oynanıyor biz de izliyoruz.
  • 03-03-2021, 21:47:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel oynamadık ve hakem maçın içinden geçti sağolsun. güzel oyun oynanıyor puanların eşitlenmesi lazım. gerçekten güzel tiyatro futbola inanç kalmadı izliyoruz işte öylesine. kırmızı verilecek bir hareket vardı diyen var mı? geçen hafta luyindamanın kafası yarılmıştı ona niye vermediler.
  • 03-03-2021, 21:51:00
    #13
    Adı futbol...
    3 4 milyar TL borçları olan futbol kulüplerimiz var iş sanki futbol değil ticaret mantığı ile isliyor artık.
  • 03-03-2021, 22:33:05
    #14
    mustafasatirogl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonspor'lu olarak hakem ve var triosu Galatasaray'ı bugün doğradı diyebilirim.
    Ya bırakın bu işleri galatasaray ne oynadı ki hakem doğradı muhammedin pozisyonu değil mi kırmızı kart ? dirsek atıyor adama net kırmızı kart.

    Hangi pozisyonda doğradı galatasarayın neyini vermedi onu söyle cevap verelim doğradı diyip ankaragücünün haklı galibiyetini burada karalama. trabzonluyum ibaresini eklemene gerek yok hangi takımı tuttuğunun bir önemi yok
  • 03-03-2021, 23:09:31
    #15
    Gold üye
    Abdurrahim Albayrak adalete fener yakarak aradığı adaleti umarım bulur.