• 08-11-2020, 21:17:24
    #10
    2-1 yenerken dedim ne oluyor
  • 08-11-2020, 21:18:43
    #11
    LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci yarı öldüm öldüm dirildim.Objektif olmak gerekirse atak bakımından Sivas maçı haketti.
    hocam son 6 7 dk neydi öyle aslan kesildi sivas
  • 08-11-2020, 21:20:55
    #12
    Sivas ikinci yarı çok iyi oynadı ama daha çok hakeme oynadı. Klasik Anadolu takımı işte.
  • 08-11-2020, 21:21:17
    #13
    Maçı izledim golü yedikten sonra kalan süreyi korkuyla izledim

    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray öldü dersin,bir bakmışsın Galatasaray cenaze namazını kıldırıyor.
    Hocam bu iyiydi işte