• 28-04-2020, 17:53:03
    #1
    Merhaba.
    Binanın deposuna kum torbası asmak istiyorum sizce sağlam olur mu ses olur mu deneyenler tavsiyesini verebilir mi veya önerisi olanlar öneri yapabilir mi
  • 28-04-2020, 18:38:05
    #2
    Hocam sağlamlık konusu size kalmış. Tavanı ne kadar başarılı delebilirseniz o kadar sağlam olur Askı aparatları var onları araştırın mutlaka. Bir de kum torbasını zincir ile asarsanız mutlaka ses olacaktır. Zincir yerine bez/halat gibi bir malzeme ile asmanızı tavsiye ederim.
  • 28-04-2020, 18:57:39
    #3
    Tavan değil de köşeye 2 taraftan üçgen şeklinde demir aparat var iki ucu köşelere bir köşesine de torba aşılıyor mantıklı mı?