Bu adam çıldırmış olmalı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adam çıldırmış olmalı
16
●
1.807
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Bu adam çıldırmış olmalı
1
2
04-09-2008, 00:49:04
#10
Antonio
dünya oyuncak olmuş.
Fatih Kardeşime de katılıyorum.
04-09-2008, 01:32:03
#11
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Roman
Abramoviç
den 10 kat daha zenginmiş
04-09-2008, 10:29:29
#12
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Helal Olsun
Her Takımın Hayali Böyle Birisi Heralde
04-09-2008, 22:06:40
#13
lores
istedimi alırlar
04-09-2008, 22:14:14
#14
MeeRThus
premier lig'te bu sene çekişme olcak gibi (: evertonda klubü satışa çıkarmış zaten
06-09-2008, 11:42:48
#15
ecndn
Üyeliği durduruldu
kafayi yemis olmali.
06-09-2008, 17:59:45
#16
bilgiliweb
Üyeliği durduruldu
bu adam bjk ı da alsa yaw
06-09-2008, 18:04:03
#17
deli dana
Malatyasporu almasın, Bedava verelim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler