• 27-02-2020, 22:07:02
    #1

    Adamlara geçen sene demediğimizi bırakmadık.
    Bu sene grubdan çıkamaz dedik birinci çıktı.
    Şimdide lizbonu eleyecek ne düşünüyorsunuz 😂
  • 27-02-2020, 22:08:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gol yememesi lazım.İnşAllah turu geçerler.
  • 27-02-2020, 22:10:34
    #3
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gol yememesi lazım.İnşAllah turu geçerler.
    böyle bitse üst turdalar, adamdan uefayı kupasınını almasınlar şaka maka 😂
  • 27-02-2020, 22:12:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bitse üst turdalar, adamdan uefayı kupasınını almasınlar şaka maka 😂
    Alamazlar aşırı zor malesef.



    Başakşehir gol yedi Üst tur için en az iki gol gerekli.
    1 gol daha atarsa uzatmaya gidecek.
  • 27-02-2020, 22:30:03
    #5
    Nazar değdi hocam keşke konuyu açmasaydın😂
  • 27-02-2020, 22:44:51
    #6
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alamazlar aşırı zor malesef.

    Başakşehir gol yedi Üst tur için en az iki gol gerekli.
    1 gol daha atarsa uzatmaya gidecek.
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazar değdi hocam keşke konuyu açmasaydın😂
    Attı Attı 3-1 Oldu
  • 27-02-2020, 22:47:53
    #7
    Çok fena maç oluyor