Başakşehir - Sporting Lizbon Maçı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başakşehir - Sporting Lizbon Maçı
6
●
143
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Başakşehir - Sporting Lizbon Maçı
27-02-2020, 22:07:02
#1
Ersa111
Adamlara geçen sene demediğimizi bırakmadık.
Bu sene grubdan çıkamaz dedik birinci çıktı.
Şimdide lizbonu eleyecek ne düşünüyorsunuz 😂
27-02-2020, 22:08:04
#2
AYJANS
Üyeliği durduruldu
Gol yememesi lazım.İnşAllah turu geçerler.
27-02-2020, 22:10:34
#3
Ersa111
aykutavsar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gol yememesi lazım.İnşAllah turu geçerler.
böyle bitse üst turdalar, adamdan uefayı kupasınını almasınlar şaka maka 😂
27-02-2020, 22:12:20
#4
AYJANS
Üyeliği durduruldu
Ersa111 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bitse üst turdalar, adamdan uefayı kupasınını almasınlar şaka maka 😂
Alamazlar aşırı zor malesef.
Başakşehir gol yedi
Üst tur için en az iki gol gerekli.
1 gol daha atarsa uzatmaya gidecek.
27-02-2020, 22:30:03
#5
ilyasutkum
Nazar değdi hocam keşke konuyu açmasaydın😂
27-02-2020, 22:44:51
#6
Ersa111
aykutavsar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alamazlar aşırı zor malesef.
Başakşehir gol yedi
Üst tur için en az iki gol gerekli.
1 gol daha atarsa uzatmaya gidecek.
ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nazar değdi hocam keşke konuyu açmasaydın😂
Attı Attı 3-1 Oldu
27-02-2020, 22:47:53
#7
ilyasutkum
Çok fena maç oluyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler