• 29-08-2008, 22:18:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    zenit alacak büyük ihtimal
  • 29-08-2008, 22:31:50
    #11
    zenit attı valla fasulye gibi bi herif var o attı.
  • 29-08-2008, 22:33:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zenit iyi bastırdı son 10-12 dakkikada ve golüde buldu. İşte takım oyunu bu aynı Galatasarayın 2000-2001'deki gibi takım ruhu ile kazanıyorlar. Ozaman Real Madrid şuanki ManU gibiydi. Helal olsun Ruslara.
  • 29-08-2008, 22:38:25
    #13
    Rusya'ya zaten sempati duyan biriyim.

    Euro2008 maçlarını Antalyada kolkola izliyorduk.

    Türkiye gol attığında benden çok sevinen bir çok Rus arkadaşım vardı.

    Umarım ikinci yarıda yemez Zenit.

    Şımarık Rooney ve Scholes'ın yaptığı hareketler ortada.
  • 29-08-2008, 22:44:22
    #14
    Kaç kaç şu anda?
  • 29-08-2008, 22:45:36
    #15
    İlk yarı 1-0 bitti, maçı show tv veriyor.
  • 29-08-2008, 23:04:41
    #16
    la herif topu orta sahadan beri götürdü attı be.helal olsun..
  • 29-08-2008, 23:06:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    netten izleyebileceğimiz link varmı arkadaşalar televizyon uzakta
  • 29-08-2008, 23:17:40
    #18
    Manchester Utd. 1 - 2 Zenit St. Petersburg
    Güzel maç oluyor heralde
    Ben bakıyım biraz maça