Rusya'ya zaten sempati duyan biriyim.

Euro2008 maçlarını Antalyada kolkola izliyorduk.

Türkiye gol attığında benden çok sevinen bir çok Rus arkadaşım vardı.

Umarım ikinci yarıda yemez Zenit.

Şımarık Rooney ve Scholes'ın yaptığı hareketler ortada.