• 28-08-2008, 19:50:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kiev yerine başka olsaydi keşke
  • 28-08-2008, 19:53:20
    #20
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet kolay oldu.
    katılıyorum...
  • 28-08-2008, 20:35:24
    #21
    kolay zor diye birşey yok. Hangi takım İSTERSE yenemeyeceği takım yok. Bunu gerek GS geçmiş yıllarda gerek fb geçen yıl gösterdi. Fenerbahçe iyi bir kura çekti kanımca. Evindeki 2 maçı alırsa çok rahat çıkar diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun, fb'ye başarılar.
  • 29-08-2008, 00:55:09
    #22
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 puan yeter, rahat çıkmaya kadıköy'de 2 galibiyet bir beraberlik alıp dışardada bir maç yenerseniz işi bitirsiniz.
  • 29-08-2008, 10:37:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Fener Bahçe 2. tamamlar sanırım..İnş. öylede olur