kolay zor diye birşey yok. Hangi takım İSTERSE yenemeyeceği takım yok. Bunu gerek GS geçmiş yıllarda gerek fb geçen yıl gösterdi. Fenerbahçe iyi bir kura çekti kanımca. Evindeki 2 maçı alırsa çok rahat çıkar diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun, fb'ye başarılar.