• 27-08-2008, 14:09:15
    #1
    Sakatlıklarla boğuşan takımımıza bir şok da Emre'den geldi


    Fenerbahçemizin Avrupa Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu rövanş mücadelesinde bu akşam FK Partizan ile yapacağı maç öncesi, sakatlığı bulunan Emre Belözoğlu'nun maç kadrosundan çıkartıldığı bildirildi. Sarı-lacivertli ekibin dün akşam yaptığı antrenmanda yer alan Emre'nin baldırında oluşan ağrılar nedeniyle kadrodan çıkartıldığı ve Sırp ekibi ile yapılacak mücadelede yer almayacağı ifade edildi.

    Kaynak: AA
  • 27-08-2008, 14:51:53
    #2
    Deniz Barış oynuycak.. Semih'te ilk 18, duyduguma göre.
  • 27-08-2008, 15:14:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emre başladı, 3 maç oynayıp 5 maç oynamaya. Milli maçlarda sakatda olsa oynar merak etmeyin adamın huyu bu.
  • 27-08-2008, 18:06:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Para için oynayan adam bu kadar oynar
  • 27-08-2008, 18:50:06
    #5
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniz Barış oynuycak.. Semih'te ilk 18, duyduguma göre.
    denizde en az emre kalitesinde bir futbolcu, aratmaz emreyi.

    Emre'yede hayırlı şifalar.
  • 27-08-2008, 18:51:06
    #6
    Semih ilk 18 e alındı tekrar.