Sakatlıklarla boğuşan takımımıza bir şok da Emre'den geldi
Fenerbahçemizin Avrupa Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu rövanş mücadelesinde bu akşam FK Partizan ile yapacağı maç öncesi, sakatlığı bulunan Emre Belözoğlu'nun maç kadrosundan çıkartıldığı bildirildi. Sarı-lacivertli ekibin dün akşam yaptığı antrenmanda yer alan Emre'nin baldırında oluşan ağrılar nedeniyle kadrodan çıkartıldığı ve Sırp ekibi ile yapılacak mücadelede yer almayacağı ifade edildi.
Kaynak: AA
Bir şok da Emre'den!
5
●392
- 27-08-2008, 14:09:15
- 27-08-2008, 18:50:06denizde en az emre kalitesinde bir futbolcu, aratmaz emreyi.johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre'yede hayırlı şifalar.