• 13-01-2020, 00:25:28
    #1
    Vefatının 4. Yılında Fenerbahçe Tribün Lideri Sefa Kalya'yı Saygı, Özlem ve Rahmetle Anıyorum. Mekanın Cennet Olsun Sefa Reis.

    Tribünler Bağırdı Binlerce Defa, Bu Alemde Kral Sefa, Bekle Bizi Sefa Abi Gittiğin Son Deplasmanda.
  • 13-01-2020, 00:35:57
    #2
    vaay arkadaş : )) şimdi buralarda tintin dede takılsak da evveli zamanlarda ise dede ismail , şükrü, caymaz, pepe, menderes bir tarafta, sebo, öcü diğer yanda 😂 hürriyet, cem, çene, sarı, optik, bağlarbaşılı, marlo, parlak, jaws, ebeş, kenya, kovboy, laz ahmeti, arap mustafası osu busu ve biz karşılarında idik.. ve bir gün uyandık ki sabahlamak, döneri bele takıp deplasman kovalamak huuuv coooluz abi ama boşsuz be biradermişiz... en kral delikanlık efendilik..