• 21-07-2008, 09:33:37
    #10
    Bu sene hedef büyük şampiyonlar liginde ses getirecek bir takım kurmak istiyor yönetim.Bu yüzden bu kadroya 2 takviye yeterli olacakdır...

    kaleci olsada olur olmasada olur,Forvet Ve Defans Şart
  • 21-07-2008, 09:35:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Crespo'yu alsınlar
  • 21-07-2008, 09:42:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Etoyu alsınlar
  • 21-07-2008, 11:37:11
    #13
    gazetede yazılanlara göre stoper olarak Portekiz milli takımı futbolcusu Meira ile anlaşılmış.
  • 21-07-2008, 11:56:59
    #14
    bence pele ile kuman alınmalı
  • 21-07-2008, 11:59:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kaleci sag bek forvete gerek yok ama iyi bir topcu gelirse forvete çok iyi olur
  • 21-07-2008, 12:00:50
    #16
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Crespo'yu alsınlar
    crespo'nun yararlı olabileceğini sanmıyorum adam 33 yaşında onun yerine fred'i alsınlar veya oliviera'yı kiralasınlar. aslında forvete ihtiyacımız var hazırlık maçlarında forvetlerimiz değil orta saha oyuncumuz atıyo golü
  • 21-07-2008, 12:05:52
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    galatasaray`a soyle guzel bi jardel lazim.
  • 21-07-2008, 12:05:57
    #18
    hakan şükür'ü alsın. ayıp adam o kadar hizmet etti Galatasaray'a istiyorsa bi yıl daha oynasın sonra jübilesini yapar. Parayı da sorun etmez heralde.