• 13-07-2008, 19:35:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskişehirspor'da gidenler;
    Zafer Şahin, Ferhat Odabaşı, Ulaş Ortakaya, Gökhan Çalışal, Cenk Tekelioğlu, Sergen Yalçın, Coşkun Birdal, Emre Toraman, Gökhan Bozkaya, Ömer Közen
  • 13-07-2008, 19:39:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kayserimin yeni transferi Aghohawa'dan busene büyük patlama bekliyorum. onun dışında trabzon da sağlam transferler yaptı çekişmeli bir lig olur umarım.
  • 13-07-2008, 20:33:13
    #12
    Hadi Trabzonum bana şampiyonluk göster
  • 13-07-2008, 20:42:08
    #13
    Misafir
    Ayrıca bu listede Zafer yelen yok.Trabzonspor onuda alıyor(Bugün yarın biter transfer.Ve büyük ihtimal bir tanede 10 numara yıldız oyuncu gelme ihtimali var.Valla bu sene iyi bir takım kurduk.Ersun yanalada güveniyorum.Tüm yönetim ve ekip kilitlendi herkes birbirine.Umarım şampiyonluk yada en azından bu yıl şampiyonlar ligine gideceğiz
  • 13-07-2008, 20:44:56
    #14
    Trabzon ne yapmış öyle
  • 14-07-2008, 00:06:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Evet trabzon bu kadar transfer yaparak başarıyı garantilemiş olmadı ama bence iyi iş yaptı yine de. çünkü eski oyuncular gerçekten çok yetersizdi böyle büyük bir camiaya yakışacak oyuncular aldılar.

    Önümüzdeki sezon çok atıp aynı zamanda savunmadaki uyumsuzluk nedeni ile çok gol yiyecek trabzon diye düşünüyorum.

    Hücüm hattı gerçekten gayet hoş oldu solda barış memiş sağda yattara ilerde umut ve g.ünal
  • 14-07-2008, 00:17:56
    #16
    Kayserispor Olembe'yi de almış süper oldu Aghahowa ve onu almaları.

    Konyaspor'un transferleride fena değil.
  • 14-07-2008, 00:59:51
    #17
    Trabzon,Kayseri ve Konya iyi toparlamış.

    Denizlispor ve Ankaraspor feci dağılmış
  • 14-07-2008, 01:55:28
    #18
    TrabzonSpor Ne yapmış öle yav 19 tane adam mı alınır