Evet trabzon bu kadar transfer yaparak başarıyı garantilemiş olmadı ama bence iyi iş yaptı yine de. çünkü eski oyuncular gerçekten çok yetersizdi böyle büyük bir camiaya yakışacak oyuncular aldılar.
Önümüzdeki sezon çok atıp aynı zamanda savunmadaki uyumsuzluk nedeni ile çok gol yiyecek trabzon diye düşünüyorum.
Hücüm hattı gerçekten gayet hoş oldu solda barış memiş sağda yattara ilerde umut ve g.ünal