• 05-07-2008, 18:01:32
    #19
    Şut çekmek yasaktır herhalde o maçta
  • 05-07-2008, 19:18:15
    #20
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde kazanıyorlarmış maçı tam komedi olur
    Saha avantajı varadamlar yıllardın aynı sahada oynuyorlar,oysaki m.city şokk olur
  • 05-07-2008, 19:32:26
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ehuehu bizim burda stadı gören yüksek bir yer var oranın adı BELEŞ tepe burda heryer beles tepe al kolanı cekirdeğini cekil bi yamaca ehuheue