• 05-07-2008, 14:34:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Orda maçmı olur ya Daha doğrusu orda stad mı olur .. Başka yer yok sanki Allahın dağında
  • 05-07-2008, 14:35:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    top toplayıcılar dalgıçlar olur artık
  • 05-07-2008, 14:36:34
    #12
    o adada yaşamayı çok isterdim.
  • 05-07-2008, 14:38:05
    #13
    süper ya çok güzel maç olur
    Topu denize atan alır
    birde fırtınalı bir günde olursa futbolcular dalgalarla boğuşur
  • 05-07-2008, 14:46:52
    #14
    Fenerbahçe - B36 Torshavn maçı olmuştu sanırım faroe'de
  • 05-07-2008, 14:53:33
    #15
    Alacaksın mezeni alkolünü oturcaksın stadın kenarına, denize karşı...Offff...
    Kim sallar maçı
  • 05-07-2008, 14:56:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    fareo adaları da çok güzel ülke ama ya fenerbahçe maçında da resimlerini görmüştüm şehirleşmenin az olması mükemmel gösteriyor orasını gerçekten..
  • 05-07-2008, 17:44:59
    #17
    Köy sitesi için pr4,Hiçte fena değil
  • 05-07-2008, 17:54:44
    #18
    Böyle bir stadda maç oynanabileceğini daha doğrusu UEFA'nın buna izin vereceğini sanmıyorum.