• 05-07-2008, 06:08:15
    #1
    sct
    Üyeliği durduruldu
    UEFA Kupası başlamadan önce ön elemeler oynanır bilirsiniz.

    Manchester City geçen sene İngiltere Premier Lig'de sıralama ile değil, sezon boyu en centilmen (fair play) takım olarak UEFA Kupası'na katılmaya hak kazandı ve UEFA Kupası'na en alt seviyeden katılıyor.

    Hatta bu haklarını kaybetmemek için sezonun son maçını Tuncay'lı Middlesbrough takımına 8-1 kaybederken, gol atmaya giden oyunculara kart görmemek için dokunmuyorlardı bile.

    Bir terim vardır yine bilirsiniz. Dağlara taşlara vurdu şeklinde. İşte bu gerçekleşecek gibi! Çünkü City takımı Faroe Adaları'ndan EB Steymur ile eşleşti. 200 kişilik bir köyün takımı, çevre nüfusu da toplasanız toplamda 400 kişilik bir bölgenin takımı. (Resmi sitenin dandikliğine dikkat.) Takımın stadı Vio Margair:




    Stad 1000 kişilik diyorlar ama yalan. Sahanın kenarına maximum kaç adam dizilebilir bunu sayıp, kapasitesine 1000 demişler.

    Şimdi haber sitelerini geziyordum, Faroe Adaları yetkilileri maçı ülkenin en büyük stadında oynatmak için çalışıyorlarmış. Takımın kendi stadında oynanırsa mutlaka izleyeceğim denize kaçan toplar ne olacak, merak ediyorum. Maç 17 Temmuz'da, çok hoşuma gitti paylaşayım dedim.
  • 05-07-2008, 06:12:34
    #2
    : ) gidebilirsen kesin git .
  • 05-07-2008, 06:14:54
    #3
    sct
    Üyeliği durduruldu
    TV yayını olacaktır, ne işim var Faroe Adaları'nda . İngiliz televizyonlarında gösterilir, İngilizler çok fena dalga geçerler böyle şeylerle. Yüzlerce milyon €'luk toplam ederi olan bir takım sonuçta Man City.
  • 05-07-2008, 06:17:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dalga alıp götürmesin kameramanları
  • 05-07-2008, 07:13:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ama çok zevkli maç olacaktır Top kalmıyacak hepsi denizde
  • 05-07-2008, 08:17:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aahaha süper ya bu maçı hangi kanal yayınlar bilen var mı kesin izlerim ben bunu gerçekten çok entresan haber


    edit: bizden bir webmaster sitelerine yardım etsin yaww... ben gönüllüyüm.
  • 05-07-2008, 11:07:51
    #7
    UEFA bu stad da maç oynatırsa baya zevkli bi maç izleyecez
  • 05-07-2008, 11:11:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dalga geliyor falan diye hakem maçı falan iptal eder herhalde Ya da direkt deniz futbolu mu ne vardı onu oynasınlar
  • 05-07-2008, 14:25:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Manzara güzel