Anket Finale kim çıkar?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Finale kim çıkar?
İspanya
%56,76 (21 Oy)
Rusya
%43,24 (16 Oy)
  • 23-06-2008, 00:49:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rusya dün güzel oynadı gerçekten, ayrıca onlar için rövanş olacak bu maç 4-1 yenildiler kolay değil İspanya ilk maçı düşünüp hafife alırsa elenir. Bugün de çok güzel oynamadı İspanya açıkcası.

    İspanya alır gibime geliyor, ama belli de olmuyor hani Hollandaya erkenden kupayı aldırmıştı millet
  • 23-06-2008, 00:54:30
    #11
    ispanya rusyayı 4-1 yendi.
    eğer intikam maçı olarak görürlerse rusya kaybederler.
    hollanda karşısındaki rusya çıkarsa sahaya kazanırlar.
  • 23-06-2008, 01:17:55
    #12
    Misafir
    kızları güzel.. vodkası güzel.. futbolu güzel.. i love russia
  • 23-06-2008, 01:28:49
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rusya alır.
  • 23-06-2008, 02:38:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İntikam maçı Rusya kazanır...
  • 23-06-2008, 08:24:56
    #15
    Bencede Rusya Alır Finalde de Rusyayı Yenip Kupayı Alırız
  • 26-06-2008, 22:56:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    50' dk İspanya 1-0 öne geçti.
  • 26-06-2008, 22:58:08
    #17
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    şu an maç kaç kaç ?
  • 26-06-2008, 22:59:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an maç kaç kaç ?
    İspanya Xavi'nin golü ile 1-0 önde.