• 22-06-2008, 00:11:35
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Vay vay vay Rusya'ya bak sen.
  • 22-06-2008, 00:15:24
    #47
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun ruslara.
    turnuvanın en genç takımıymış..
  • 22-06-2008, 00:18:12
    #48
    Üyeliği durduruldu
    off arşavin mi ne manyak oynuyo yaa... rusya gerçekten haketti, hollanda defansı dağıldı defans diye bişey kalmadı adamlarda ...

    bu arşavini türk takımlarından biri transfer etmeli
  • 22-06-2008, 00:22:37
    #49
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off arşavin mi ne manyak oynuyo yaa... rusya gerçekten haketti, hollanda defansı dağıldı defans diye bişey kalmadı adamlarda ...
    bu arşavini türk takımlarından biri transfer etmeli
    Bir ara Beşiktaş ilgileniyordu diye haberler çıkmıştı ama bundan sonra ilgilenseler de alamazlar. Kaparlar onu.
  • 22-06-2008, 00:23:55
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hic düsünmezdim rusya yenecegini almanlari yenersek kupa bizim
  • 22-06-2008, 01:34:17
    #51
    Rusya çok iyi oynadı eze eze yendi Hollanda'yı evine yolladı Türkiye - Rusya ne final olur ama